Friday, July 1, 2011

PeNaT

Assalamualaikum.....

Huh.... hari ni teman nak citer sikt pasal hri 1st keje.... selama 1bulan setengah dok umah ternak lemak2 di badan ye.... sekali tibe2 kena wat kerja berdiri selama 8jam ye tnpa duduk.... hah amik ko..... macam nk patah lutut aku....

mesti korg tertnya2 kn keje ape..... keje kat kamdar..... memg xbleh la nk duduk..... kena plak aku dapat department yg aku xsuke..... adoyai..... kena ukur2 langsir la... potong2 kain la..... bnde ni la yg aku lemah sekali...... nape la aku xdpt bhgian ready made je..... waaaaaa~~~

terkial2 tgn aku nk ukur n potong kain lgsir tu.... kena plak sekali customer beli amik ko..... 10 meter.... 20 meter..... bukan sikit2.... mampus aku.... hahahaha..... tpi xpe.... bru mncabar hidup..... sesekali buat bnde yg kite xpernah buat kan.....

smlm keje shift pagi..... hari ni keje shift petang plak..... esok keje full beb...... mati aku..... haha.... k lah aku pown nk siap2 g keje ni..... see you soon yaa....... bubye.....

assalam......

p/s: tolong la tukar aku department lain.... huhu....

p/s: ade sorg senior india tu sombg seh.... asik angin je kpale die.... lpe nk letak minyak kat kpale kowt.... hahaha....

No comments:

Post a Comment