Wednesday, September 1, 2010

JoDoH??

Kenapa ramai sgt yang tanya aku yang aku dah jumpa cinta blom?? hehe... jwpnnya... cintaku hanya pada ALLAH & RASULULLAH... dan ia akan kekal sehingga akhir hayatku.... Cinta manusia eah? emmmm.... ntah la... xtaw nak ckap... aku serahkan pada ALLAH jelah... malas nk pikir semua tu.... bnyk lagi tugas yg perlu aku selesaikan... tp andai takdir jodoh aku sampai awal xkan aku nk tolak pulak kn... redha jelah.... wat mase skg ni aku lebih seronok dgn kehidupan aku skg ni.... dikelilingi dgn family dan kawan2 tanpa ada pasgn yg special...
kdg2 kn aku terpikir alangkah indahnya kalo bercinta lepas bernikah.... kan lebih afdhal... huhu... penangan bnyk sgt bce novel ni.... huhu... malu3... tp ok gak kalo cmtu kan.... aku selalu berdoa semoga ditemukan dgn jodoh yang terbaik bg diriku.... namun layakkah aku?? sedangkn diri aku sendiri pown bnyk kekurangan nye....
xsalahkn kalo kite berangan2.... hehe.... bestnye kalo dapat suami yang soleh,penyayang,romantik..... pastu kena plak bercinta lepas bernikah.... ohhhooyyy.... indahnya.... haha...
bleh x kalo aku suruh mama atau ayah je yg crikan jodoh untk aku.... haha.... berangan la plak mira ni.... dah2.... skg ni mase untuk ko kejar cite2.... hehe.... semoga ALLAH permudahkan jalanku dlam mencapai cita2 dan menemui cinta hati.... AMINN.....

P/S:kesimpulannya saya masih single ye kawan2... so jgn tnye2 lagi ye.... hehe

1 comment:

  1. huhu....
    ni mmg betul2 penangan novel ni..ngeee :D
    tp betul jgk... cinta after kawin tu lbh indah!

    ReplyDelete