Thursday, April 22, 2010

NAKAL NYE AKU...

Hari ni aku kenakan sorang budak yang bernama Aisyah Nasir... befday die... pagi2 maen futsal cam biase kat belakang umah pengarah(aku,sadiq,aisyah,nabilah,farid,izzul,khafiz,amir,kak nik,firdaus)... pas maen futsal,g dining minum pagi... mase ngah minum pagi tuh,aku berpakat ngan sadiq nak kenakan befday girl nih... aku sowh sadiq g beli telur 4 biji kat abg yang berniaga roti canai tuh... sorok2 la g beli kan... huhu... kuar je dari dining tuh pe lagi... aku la org pertama yg baling telur tuh kat kepala befday girl nie... haha... yang laen pown join la skali... ingat dah abis kat situ... rupe2nye budak pompuan yang laen dtg jmpe aku (nabilah & farizahani)... dorg x puas hati coz dorg kena peluk ngan befday girl nih... "habis hanyir badan bau telur".. dorg ckp... aku pe lagi,dgn idea nakal lagi sekali aku kuarkan ramuan yg paling besh utk disiram kat befday girl nih... nak tau ramuan pe? minyak gamat n kopi + air(siyes busuk)... nasib bek aku x g amik air tasik skali... ksian die baru sudah mndi dah kena simbah balik... haha... sabarla ye ecah... bile lagi akak nak kenakn kamoo...

No comments:

Post a Comment